عنوان، مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی است. البرت لاسکر، پدر تبلیغات مدرن می‌گوید: عنوان، ۹۰ درصد تاثیر یک آگهی محسوب می‌شود. نگارش عنوان یک علم است. به قول جان کاپ، عنوان شما باعث موفقیت یا شکستتان می‌شود، درواقع اگر ۱۰ ساعت زمان برای تهیه‌ یک آگهی تبلیغاتی داشته باشید، ۹ ساعت آن را صرف طراحی تیتر یا عنوان مناسب کنید. تفاوت‌های بزرگی در اثرگذاری عناوین تبلیغاتی مختلف وجود دارد. یک عنوان می‌تواند توجه ۱۵ درصد خوانندگان را به خود جلب کند و ع .




اینجا همه چی هست تبلیغاتی ,یک ,آگهی ,درصد ,دانلود ,ساعت ,عنوان تبلیغاتی ,تبلیغاتی 12 ,12 اسلاید ,دانلود پاورپوینت ,ساخت عنوان ,ساخت عنوان تبلیغاتیمنبع

مفاهيم و مدل هاي ارزيابي عملكرد

نقش دریاها و صنایع و خدمات دریایی در توسعه اقتصادی کشور

پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ

کارت ویزیت ایرانی و لایه باز برای وکیلان و وکالت

پروژه جریان بدون برآ حول استوانه (آئرودینامیک مادون صوت)

دانلود پروژه متر التراسونیک با برد 10 متر حداثر خطا 5 سانتی متر

مقاله گوجه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرزمین فیلم اینجا همه چی هست خرید اینترنتی فیلتر شنی مجله اینترنتی برمو شرکت اینترنتی حامی طرح آرلیس فعال در زمینه خرما راز زیبایی